قوانین و شرایط سایت
برایاشاپ با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وبسایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای برایاشاپ قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری میشود آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و سیدالند تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین فروشگاه برایاشاپ با نصب و یا استفاده از اپلیکشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن برایاشاپ و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار میگیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.
– نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جستوجوهای انجام شده در وب سایت و اپلیکشن برایاشاپ و نتایج انتخابشده، مدت و بازه های استفاده شما از برایا شاپ ، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارشهای سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر
این اطلاعات تنها توسط برایاشاپ استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.
در صورت بروز وقفه (Crashes) نیز اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وققه و رفع خطا جمع آوری می گردد:
– وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بیسیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.
سیدالند اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد میشود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسبسازی آنها را فراهم مینماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کردهاند، به این منظور میتوانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.
برایاشاپ برای اطلاعرسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیلها و پیامکها نداشته باشند، امکان لغو این سرویس برای مشتری وجود ندارد و میتوانند عضویت دریافت اینستاگرام برایاشاپ اقدام کند. و پذیرفتن شرایط وقوانین فروشگاه به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیلها و پیامها و سلب حق اعتراض میباشد.
شما با پذیرش قوانین و مقررات در صفحه پرداخت تایید میکنید که به سن قانونی رسیده اید و فروشگاه برایاشاپ هیچ مسولیتی در قبال مشکلات قانونی پیش امده در مورد خرید افراد زیر سن قانونی و پرداخت از حساب های غیر ندارد و تمام مسئولیت مشکلات قانونی احتمالی پیش امده و شکایات مربوطه به عهده پذیرنده قوانین(فرد ثبت نام کننده) میباشد
توجه داشته باشید که 9810000346 و09015231608 و شمارههایی است که برایاشاپ از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اساماس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه برایاشاپ را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان برایاشاپ ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام برایاشاپ است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما اطلاع دهید.
توجه تمامی لوازم برقی و شارژی و باتری خور تماما تست سلامت شده و بسته بندی و ارسال میشود و مشتری در صورت درخواست ویدیو چک بسته بندی فروشگاه موظف است درخواست را اجرا کند و در صورت معیوب بودن لوازم به جز لوازم برقی که گارانتی مرجوعی ندارد اگر از مامور پست تحویل گرفته اید هزینه مرجوع به فروشگاه به عهده مشتری و هزینه ارسال مجدد محصول به عهده فروشگاه میباشد در صورت رعایت نکردن موارد بالا تمامی مسولیت به عهده مشتری(خریدار) میباشد و فروشگاه هیچ تعهدی در قبال پرداخت هزینه مرجوع کالا ندارد.
برایاشاپ ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، برایاشاپ میتواند از اطلاعات ثبتشده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت برایاشاپ، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوقالذکر به برایاشاپ اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب مینمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوقالذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه برایاشاپ را از خود سلب میکند. برایاشاپ هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای برایاشاپ وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده میشود که برایاشاپ همانند سایر وبسایتها از جمعآوری IP و کوکیها استفاده میکند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد میشود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسبسازی آنها را فراهم مینماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کردهاند، به این منظور میتوانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.
لوازم ارسالی ممکن است در موارد نادر تفاوت های جزیی با عکس محصول داشته باشد که این تفاوت ها در کنار عکس اصلی محصول قید میشود که مشتری در صورت نادیده گرفتن این توضیحات حق هیچ گونه اعتراض و شکایت نسبت به فروشگاه و یا صاحب امتیاز فروشگاه را ندارد.
اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی برایاشاپ و روشهای مناسب مدیریت دادهها حداکثر تلاش را به عمل میآورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسیهای غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و برایاشاپ حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ میدارد.
مهلت بازگشت کالا از زمان فعال شدن کد رهگیری 7 روز میباشد و مشتری بعد از 7 روز نمیتواند هیچ ادعایی نسبت به عودت کالاو دریافت وجه یا باز ارسال مرسوله جدید داشته باشد.
کنسلی سفارش: مشتری تا قبل از ارسال سفارش خود توسط فروشگاه میتواند سفارش خود را کنسل و مبلغ پرداختی خود را با کسر هزینه تراکنش شاپرک که 2 درصد مبلغ کل سفارش میباشد فقط با هماهنگی پشتیبانی و تماس با شماره های درج شده در وبسایت دریافت کند که این پرسه 24 تا 48 ساعت زمانبر میباشد و مشتری حق هیچگونه اعتراضی نسبت به پرداخت زودتر از موعد ذکر شده را نمیتواند داشته باشد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیلها و خبرنامههای برایاشاپ ندارید، میتوانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
برایاشاپ برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
توجه: پرسه ارسال کالا توسط فروشگاه 1 تا 3 روز کاری برای انتخاب گزینه تیپاکس در حمل و نقل(در صورت فعال بودن تیپاکس منطقه شما توسط وبسایت برایاشاپ) و 3 تا 5 روز کاری برای انتخاب پست پیشتاز در روش حمل و نقل شما میباشد که این زمان بسته به شلوغی اداره پست منطقه شما و یا تاخیر اداره پست در تحویل مرسوله گاها در موارد خیلی نادر ممکن است تا 7 روز کاری به تاخیر افتد که مشتری امکان هیچ گونه ادعا و شکایت در مورد موارد ذکر شده نسبت به فروشگاه برایاشاپ و یا صاحب امتیاز فروشگاه را ندارد.
لازم به ذکر است مرسولات برگشتی تا زمان تحویل به فروشگاه به هیچ عنوان امکان تسویه و یا باز ارسال مرسوله جدید ندارد کالا به محض رسیدن و تحویل به فروشگاه توسط اداره پست و یا مامور پست برایاشاپ از 1 تا 7 روز مهلت قانونی برای عودت باز ارسال مرسوله جدید یا عودت وجه به حساب مشتری را برای خود محفوظ میداند و خریدار هیچ کونه ادعایی نمیتواند نسبت به پرداختی ویا باز ارسال مرسوله جدید در مهلت ذکر شده داشته باشد.
توجه: در صورت ارسال مرسوله توسط فروشگاه و تاخیر در تحویل کالا توسط شرکت های حمل و نقل از جمله تیپاکس و پست ملی جمهوری اسلامی ایران مشتری تا روشن شدن وضعیت مرسوله اعم از تحویل به مقصد یا برگشت مرسوله به مبدا حق هیچگونه درخواست لغو سفارش و یا درخواست عودت وجه ندارد.
امکان مرجوعی کالا در تمام گروه های لوازم شخصی و بهداشتی به دلیل شیوع کرونا وجود ندارد.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
همچنین مرجوعی در لوازم برقی و باتری خور فقط در صورتی مورد قبول است که پلمپ بسته ارسالی از طرف فروشکاه باز نشده باشد.
تلفن تماس :
پشتیبانی و انبار:
09015231608
مدیریت فروشگاه:
09015231608
(پاسخگویی ۲۴ ساعته، ٧ روز هفته)
دفتر مرکزی:
استان خراسان رضوی – شهر نیشابور- خیابان خیام 10 پلاک 8
قوانین و مقررات
ارسال و تحویل کالا
سفارش شما براساس روز و زمانی که هنگام ثبت سفارش انتخاب میکنید، برای شما ارسال خواهد شد.
در صورتیکه در آدرس حضور نداشتید ، در صورت امکان هماهنگی لازم جهت ارسال مجدد صورت میگیرد و در صورتیکه
امکان ارسال مجدد وجود نداشته باشد(مانند کالاهای فاسد شدنی)، سفارش لغو و در صورتیکه سفارش پرداخت شده
باشد ، مبلغ به شماره کارت مندرج در پروفایل شما مرجوع خواهد شد.
در صورتی که ما امکان تحویل سفارش در بازه یا آدرس انتخابی شما را نداشته باشیم ، با شما تماس گرفته و زمان یا
آدرس جدیدی جهت تحویل سفارش با شما هماهنگ و سفارش را برای شما ارسال خواهیم نمود.
در صورت بروز هرگونه مشکل بدن نگرانی هر ساعت از شبانه روز با شماره های زیر یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید.
ارسال سریع کالا به سراسر کشور
یکی از مهمترین خدماتی که ما در فروشگاه برایاشاپ میتوانیم برای مشتریانمان انجام دهیم، ارسال سریع کالا میباشد. در کشور ما راههای زیادی برای ارسال کالا وجود دارد. ارسال خریدهای شما توسط باربری، اتوبوس (ترمینال و ناوگان اتوبوسرانی)، تیپاکس، چاپار (شرکت کالا رسانان چاپار)، اسنپ، تپسی، الوپیک، تاکسی و یا پست (شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران) امکانپذیر میباشد.
ارسال سریع کالا با پست پیشتاز
گاهاً ممکن است بعضی نقاط کشور، دسترسی به همه شرکتهای حمل و نقل را نداشته باشند. بنابراین پیشفرض کاری ما ارسال محصولات توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران میباشد. مزیت اصلی استفاده از پست، تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران میباشد. شرکت پست پلنهای مختلفی برای ارسال مرسولات دارد.
پست سفارشی (ارزانترین نوع پست)
پست پیشتاز (متداولترین نوع پست)
پست ویژه (گرانترین نوع پست)
و…
پست پیشتاز هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم از خدمات دهی کافی برخوردار است. ارسال مرسولات توسط پست پیشتاز به صورت متوسط حدود ۲ تا ۴ روز کاری زمان میبرد تا به مقصد برسد.
پیگیری مرسولات پستی نیز از طریق “سامانه رهگیری مرسولات پستی” و توسط کد 20 رقمی (که برایتان پیامک خواهد شد) انجام میشود.
زمان ارسال کالاها
با توجه به این که تمامی محصولات موجود در سایت که قابلیت افزودن به سبد خرید را دارند، در انبار موجود هستند؛ روال ارسال کالاهای ثبت سفارش شده بسیار سریع خواهد بود. زمان لازم برای جمع کردن فاکتورها و بستهبندی در مجموعه ما، کمتر از 1 روز کاری انجام میشود.(به استثنا موارد خاص با مشتری هماهنگ میشود) همچنین زمان ارسال روزانه مرسولات از طرق مختلف به ترتیب زیر خواهد بود:
پست پیشتاز
ارسال در ساعت ۱۲:۳۰ اولین روز کاری خواهد بود.
برای سفارشات تا 30 کیلوگرم فعال است.
برای تمام سفارشات فعال است.
باربری
ارسال در ساعت ۱۵:۳۰ اولین روز کاری خواهد بود.
برای تمام استان ها فعال است.
برای سفارشات بیشتر از ۲ کیلوگرم فعال است.
هزینه حمل و نقل در مقصد از شما اخذ خواهد شد.
برای سفارشات بیشتر از ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان فعال است.
هزینه شهری (ارسال کالا از انبار ما تا باربری) رایگان است.
تیپاکس
ارسال در ساعت ۱6:۰۰ اولین روز کاری خواهد بود.
هزینه حمل و نقل در مقصد از شما اخذ خواهد شد.
برای سفارشات بین 250.000 تومان تا 5٫000٫000 تومان فعال است.
هزینه شهری (ارسال کالا از انبار ما تا نمایندگی تیپاکس) رایگان است.
اتوبوس
ارسال در ساعت ۱۶:۰۰ اولین روز کاری خواهد بود.
برای تمام سفارشات فعال است.
مرسوله فقط تحویل به اتوماسیون باربری پایانه خواهد شد.
فقط به پایانه ترمینال 15 نیشابور تحویل و از پایانه 15 هر شهر میتوانید تحویل بگیرید.
الوپیک یا اسنپ
ارسال سفارش در ساعات ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ خواهد بود.
ارسال سفارش بعد از هماهنگی با خریدار خواهد بود.
فقط برای شهر نیشابور فعال است.
هزینه حمل و نقل در مقصد از شما اخذ خواهد شد.
مسئولیت حمل و نقل و همچنین انجام ثبت درخواست پیک (بعد از دریافت لوکیشن مبدأ از ما) با خریدار خواهد بود.
با توجه به زمانبندی ذکر شده فوق، ما بعد از بستهبندی محصول، یا در همان روز ثبت سفارش و یا نهایتاً در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش، کالاها را ارسال میکنیم.
هزینه و نحوه ارسال
همانگونه که در بالا ذکر کردیم، ارسال توسط پست پیشتاز و از مبدا نیشابور انجام میشود. هزینه آن هم بسته به مقدار فاصله (درون استانی، استانهای همجوار و استانهای غیرهمجوار) و وزن و ابعاد محاسبه میشود. شما در هر صورت هزینه ارسال با پست پیشتاز را پرداخت خواهید کرد که برای خریدهای کم وزن (زیر ۵ کیلو) مناسبترین مقدار هزینه میباشد.
اولویت اصلی ما رضایت شما میباشد. بنابراین بعد از نهایی شدن خرید شما میتوانید با ما تماس بگیرید و نحوه ارسال را تغییر دهید. مثلاً ساکنان نیشابور و بخصوص ساکنان نزدیک بازار اکثراً نحوه ارسال را توسط الوپیک درخواست میدهند. یا همکاران که به صورت عمده خرید میکنند نحوه ارسال را توسط باربری درخواست میدهند.
پیشنهاد ما: در هنگام نهایی کردن خرید انتخاب گزینه تیپاکس هستش.
جواب سوالت را پیدا نکردی؟ با ما تماس بگیرید.
روشهای ارتباط با ما
تماس تلفنی 09015231608